BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Isnin, 2 Mei 2011

its like a new love story...

Well..its just like new love story.. lepas peristiwa yg sgt menyakitkan ht aku tu berlaku..hubungan aku dan hubby smakin rapat.. aku rse makin dekat dgn hubby..aku makin syg pd dia..n aku rasa dia jgk cm tu.. aku rse dia lebih syg pd aku.. mmg aku ade silapnya dan dia pon ada silapnya..dan kami msg2 mencuba untuk memperbaiki silap kami.. dan aku rasa ianya sedang berhasil.. aku akui silap aku abaikan dia.. dan dia juga berani mengaku silap sdr.. tp sbnrye aku x prnh ada niat utk ketepikan dia.xda niat nk abaikan dia.. dia segalanya pd aku..tp mungkin aku khilaf dan allah nk uji aku agar aku lbh berhati hati pd masa depan..

Selagi aku masih bernafas dlm dunia allah ni aku xkn benarkan mane2 betine cube rampas hak aku.. doa aku setiap kali lps solat aku mohon sgt jdh kami hingga mati nnt.. aku xredha sesape cube memporak perandakan hubgan kami.. semoga allah membalas perbuatan mereka dgn bala.. semoga setiap air mata yg menitis dr aku hr tu akn berbalik kepada dia dan menjadi balasan buat hdp dia..

setiap perbuatan ada balasanya.. hr ni dia cube rampas hak org.. esok luse allah akn terbalikn semula perbuatan dia pd dia semula... aku percaya..buat baik balas baik..buat jahat dibalas jahat.. semoga hbgn kami makin kukuh selepas ini...jauhkn la gangguan keatas hbgn kami.bahagiakn kami..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa