BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Jumaat, 25 November 2011

hmmmmm....

  1. mari mula beli novel semula...
  2. novel boleh buat kaku happy
  3. novel boleh buat aku leka
  4. novel boleh buat aku lupa masalah dunia
  5. novel boleh buat aku bahagia
  6. novel buat aku berimaginasi sendiri
  7. novel beri aku harapan palsu yang boleh buat aku ketawa sendiri
  8. novel adalah aku dan aku adalah novel
  9. novel adalah hidup ku yang lama ku tinggalkan..kini aku kembali kepada mu...
  10. novel boleh buat aku hilang semua duka
  11. novel mampu buat aku senyum sendiri
  12. tiada beza antara aku dan novel.. hidup aku sendiri seperti kisah fantasi dalam novel melayu..

yang ada kini hanya aku dan novel.. ini yang aku perlukan untuk hilangkan sunyi.. xrugi membaca kerana membaca jambatan ilmu dan yang paling penting mampu buat aku bahagia...

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa