BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 12 Februari 2012

thanks u..

bile kenang kembali memori 3 tahun yg lps..gmbr, video.. rasa happy sgt tgk saat2 tu semua even merapu n xde duit.. enjoy always..like we never had any problem at all.. but bile kenangkan ape yg terjadi sekarang. rasa sedih sgt2.. after 3 years baru tahu hipokrit yg disembunyikan selama ni. maybe mmg slh aku tk prnh fikir, sebab pada aku xperlu berkire sbb brg or duit kami share bersama.. tp aku lupa sesuatu.. duit, harta benda tetap hak dia bukan hak aku.. harta dia bukan hak aku bkn milik aku.. Ya Allah.. nape aku khilaf.. dan hari ini aku sedar yang aku xpunya apa2 untuk dibanggakan.. aku xda keluarga, xda harta aku makan ikut apa ada.. harta yang ada semua hak dia.. bkn milik aku.. aku cuma menumpang.. sedihkan.. harta yang aku fikir hak bersama rupanya hak dia saja.. tp tkpe aku tk kisah.. thanks to him sedarkan aku.. kalau tak aku  tetap tk ambil peduli... cuma skrg hubungan ni dah tak sama lg. aku akn lebih alert dgn sekeliling aku.. dan wat masa ni aku tk mahu fikir apa2 tentang hubungan ini lg.. terserahlah pada dia.. cuma yang aku pasti aku tetap sygkan dia seperti dulu kini dan insyaallah akan datang, walau kami tk bersama aku tetap akan sayang dia.. aku xkan memaksa sesiapa utk sygkn aku.. cuma aku perlu masa utk hilangkan semua sedih ni..aku pasti boleh.. sakit cmana pn aku pastikan aku ttp boleh lupakan semuanya.. but its take times... to cure... May Allah always be with u.. may ur dreams came true.. i hope u happy with ur life.. happy bday to u.. i syg u sgt2.. take care.. bye!

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa