BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 26 Ogos 2012

aidilfitri dah masuk hari yang ke 8 hari ni.. seperti tahun2 lepas xde makne pada aku.. tapi aku wat gak persiapan.. beli baju kasut semua macam aku shopping setiap bulan.. raya ke 3 aku balik bp atas permintaan orang2 sane balik la semalaman ke sane beraya dan berjalan with hubby n his family.. enjoy jap spent time dgn die.. Tapi hakikatnya kegembiraan kami hanya bile kami bersama. bile jauh kami selalu bertelagah.. ade saje benda yang aku buat salah pada dia..salah ke budak2 pangil aku ibu even mereka bukan anak aku.. salah ke aku tumpangkan kawan yang da takde siapa dengan 2 bayi kembar yang baru lahir. salah ke aku tolong orang.. aku xpernah minta die tolong aku uruskan mereka aku xpernah minta duit die utk mereka.. pernah tak dia fikir besar pahala tolong orang susah, lebih2 lagi kanak2.. andai 1 hari nanti dia ditimpa bala siapa akan tolong dia kalau ketika tu semua dh tiada lagi.. pernah ke die fikir suke ke aku semua benda yang die buat selame ni.. Hidup ni tiada siapa yang sempurna.sebelum menuduh dan mengata orang lain lihat dulu pada diri kita sendiri.. sempurnakah kita.. terbaik kah.. cukup hebat ke kita sampai mampu mendabik dada.. hari ni mungkin kita selesa diatas esok lusa mungkin kita ditempat paling bawah paling susah paling hina.. Oleh sebab benda2 seperti ini dia sangup bertelagah,sangup ignore aku sangup jauhkan diri dari aku.. andai itu yang dia rasa terbaik buat dia silakan..teruskan.. asal dia bahagia.. aku senang cmni.. bia lah siap pun nak pergi aku xhalang.. aku dah biasa seorang.. Allah ada dengan aku.. insyaallah.. To hubby if u read this. thanks for having me..do as u like.. make ur self happy.. i wont disturb u as u request..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa