BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Rabu, 20 Februari 2013

mysad story...

lately aku kurang sihat..aku redha dgn dugaan allah berikan..aku mohon allah melaknati mereka yang melakukan.. tp hidup mesti diteruskan..kena kuatkan semangat hadapi hidup yang datang..pada allah aku bermohon agar aku dipanjangkan usia..agar aku mampu menebus segala silapku dan dosa2ku selama ini..aku mohon peluang utk hdp normal dan sihat seperti dahulu... hubby banyak bersabar dgn kerenah aku..melayan setiap tangisan setiap rungutan walau diri dia aku abaikan..aku tau aku lupa beri perhatian pada die..taoi die tetap sabar..die sgp berulang alik jhr ke kl utk temankan aku berubat..bwk aku berubat..die sangup berhabis duit utk aku.. tq hubby utk semua itu.. andai 1 hari aku xmampu menemani die lagi aku hrp die bertemu seorg yg mampu berikan die semua yg aku berikan..temankan die,sayangkan dia,manjakan dia,beri perhatian padanya..temankan die kemane die minta..kongsi minat dgn die..masakan makanan kegemaran nya..aku hrp sgt ade yg mampu lakukan semua itu..walau pn aku hrp aku aku akan sembuh dan kembali seperti biasa tapi siapa aku utk melawan takdir allah..tapi ape pn aku akan cuba merusaha melawat kesakitan ini untuk dia dan utk masa depan kami.. Ya Allah..berikan hamba ini peluang utk trs hdp normal dan sihat sptt dahulu..hamba mohon rahmat mu dan kasih sayang mu..lindungi la hambamu ini dari mereka yg bhasad dengki..hamba bermohon diberikan peluang untuk menebus segala kesilapan hamba..ampunkan hamba ya allah kerana hamba khilaf..hamba bermohon dengan sangat Ya Allah...

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa