BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Selasa, 4 Mac 2014

yang terakhir..

Allah ciptakan kita berpasangan untuk kita saling sayang menyayangi.. hormat menghirmati..kasih mengasihi..melindungi dan dilindungi..memberi dan menerima.. susah senang bersama..sakit pening bersama..dan andai allah izinkan.. hingga ke syurga bersama..keserasian penting..selisih faham..perkara biasa..tapi andai hingga menyakiti sesama sendiri..mendera perasaan sesama sendiri.. mungkin ada baiknya hubungan itu ditamatkan sahaja.. lebih baik berkawan dari menjadi pasangan.. tak perlu bermusuhan..tak perlu berbunuhan..xperlu ugut mengugut..xperlu saling mengaibkan.. cukup hanya mengenang semua kenangan indah selama mana yang ada segala susah senang gelak tawa yang pernah dilalui selama ini.. SAYANG?? Jangan kata mudah untuk ucapakan selamat tingal.untuk orang yang sangat kita sayang.. kerana belum.tentu kita akan bertemu dengan insan sebaiknya.. tapi sedarilah hidup ini perjudian..tiada yang sentiasa menang..adakala kita kalah dengan takdir.. pasrah dan terima saja ujian allah dengan tenang dan redha.. ucapkan.syukur dan terima kasih.. Berpisah bukan bermakna aku tak sayang Meningalkan kau bukan sesuatu yang mudah buat aku.. Memadam semua memori selama ini bukan semudah membuang sampah.. Yang pasti.. aku tetap akan menyayangimu walau kau dan aku tidak bersama lagi.. Belum pasti.. aku akan bertemu dengan lelaki sebaikmu.. Maafkan aku.. tak selayaknya aku bersamamu.. aku hina sedangkan kau mulia..aku kotor sedangkan kau suci bersih.. aku tiada apa sedangakan kau punya segala..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa