BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Sabtu, 12 Februari 2011

aku yang terkena! damn!

hahahahaha
korang jgn pelik.... pos yg terbaru yg korg baca, tu bini aku yang tulis..
ni versi aku pulak... ari khamis, aku merasakan ada sesuatu yang xkena..
seperti tahun lepas, kali ni bini aku layankn je apa yg aku nak..
aku ajak tgk wyg on je... xbnyk cekadak.. kalau x, mau bperang je ngn aku..
hahahahahaha.. aku ikot je la.. aku assume xada apa2 yg blaku..
pastu, tggu si amar... si pendek tu lembab plak.. igtkn sembahyang, tp just tido kat masjid... huhuhuhuhu.. tunggu punye tunggu sambil aku dgn bini aku memikirkan masa depan, amar pon sampai... dia bwk kitorang pi dataran yg kat bawah tu.. dataran apa tah.. aku pon xtau.. smpai dataran kitorang lepak2.. pastu bini aku bbunyik, "b pi amek coklat dalm kete" aku mnjawab" ayg pi la amek, kan ayg yg letak dalam kete td.. b xtau kat mane?" dia pon pi amek coklat tersebut.. yg aku terkeut tu, dkt blakang tangan dia ada something yg besar.. dalam hatiku"ah shiall, wa kena beb!!!" dia tunjuk kotak kek yg ntah bile ntah dia beli.. aku mnjerit ar!! wooo!HAHAHAHAHAHAHA aku pn tgelak besar... bini aku da xblh nk prank aku sorang2.. coz aku mmg careful gile babi punye.. sbb aku pnh sound dia, "u xkn dapat prank i lagi" hahahaha
agaknye, ni balasan org yg cakap besar kot.. aku terkena sekali lagi.. honestly, aku rase yg aku dah dapat mia aku balik.. aku admit, relations kitorang agak goyah beberapa bulan lepas.. aku happy sgt dan aku tau yg dia sayang aku n cme aku yg dia ada.. aku xkn sia-siakan dia..
to my love, i love u so much.. b xnk janji apa2 dgn ayang, coz b takot b mungkir janji b.. selagi b hidup, b xkn penah tinggal ayg.. n kepada 3 mangkok, mia, amar n the japam... korang holds word aku... ari khamis ari tu ari terakhir aku akan terkena! aku akn be more careful lg lps ni!!"
hahahahahahahaha
by -eone-

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa