BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Sabtu, 18 Jun 2011

terima kasih~~

sape sangka..selame ni aku diperbodohkan.. hmm.. ape salah aku pada dia..aku xpernah ganggu hidup dia..kenape masalah tak pernah hilang dari hidup aku..ape lagi lepas ni.. aku fed up yang amat sangat..aku rasa nak pergi jauh2 tingalkan semua orang dan mulakan hidup baru jauh dari semua yang kenal aku..mungkin itu yang terbaik.takde sesape kenal aku..susah senang aku tangung sendiri..takde sape perlu tahu..atleast aku tak menyusahkan sesape..dan aku tak perlu pikir tentang sesiape dan ape-ape..

Kami dingin...aku tak tahu berapa lame lagi relationship ni mampu bertahan dengan pelbagai masalah yang datang semua dah jadi hambar..banyak yang dah berubah..semua dah tak sama macam dulu..kadang2 rasa cam kebahagian/kegembiraan yang ada tu semua tipu..hipokrit..lebih kepada nak jaga hati masing2..maybe this is the end..jodoh sampai disini saje..manusia berubah, ada saje yang dtg dan pergi..lumrah hidup..belum tentu semua yang diharap akan jadi kenyataan..bersedia hadapi kenyataan lebih baik dari jatuh tersungkur tak bangun lagi..kuat kan diri walau ape pon jadi..selalu ingatkan diri yang akhirnya AKU AKAN KESEORANGAN.... SEMUA AKAN TINGALKAN AKU TERMASUK DIA... kuat ke aku? mampu ke aku? semoga aku kuat hadapi 1 lagi kehilangan yang terbesar dlm hdp aku..takdir aku untuk hidup sendiri..aku hanya mampu hdp bahagia bile tgk org yang aku syg bahagia.. tp aku hanya mampu lihat dr jauh..sebab aku bukan sebahagian dari kebahagian mereka..

hidup aku hanya ada aku..tiade yang lain melainkan aku..mereka hanya hadir sementara untuk beri kebahagian palsu pada aku..tapi akhirnya aku tetap seorang..tingal seorang menunggu hinga takdir allah menizinkan aku untuk berteman dan bahagia..semoga allah mengizinkannya... kerana aku perlukan seseorang untuk diriku..untuk berkongsi hdp dgn ku...

Aku sayang korang semua.. terima kasih pernah hadir dalam hidup aku.. walau pon korang ada hanya sekejap dalam hidup aku tapi tu dah sebesar besar rahmat pada aku sebab korang pernah temankan aku..semoga korang bahagia dengan hidup korang.. dan semoga 1 hari nnt aku jumpa kebahagian aku yang kekal.. Insayaallah... doakan aku ye.. B)

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa