BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Selasa, 28 Jun 2011

tentang kenangan...

Seperti biasa..aku xtahu dimana kesudahannya.. tapi aku yakin dengan ape yang aku rasa..aku pasti aku akan laluinya 1 hari nanti..aku mohon saat tu tiba lama lagi tapi aku pasti lambat atau cepat aku pasti akan hadapi saat tu..sakit dan menyedihkan..keseorang dan sendirian semula.. dan aku harus berdiri sendiri dengan hati yang kosong untuk mulakan semula hidup aku seorang diri..
ya allah..kuatkan la hamba mu ini bila tiba saat itu.. aku mohon..jgn la kau juga tingalkan aku..bantulah aku ketika itu ya allah..

Buat masa ini, aku kumpul semua kegembiraan yang ada..agar 1 hari nanti aku mampu hidup dengan kenanggan tu walau pedih, semua yang aaku lalui sekarang sangat mengembirakan aku dan itu sudah cukup buat aku untuk menghimpun semuanya agar dapat jadi peneman aku 1 hari nanti.. aku sayang dia.. aku aku aku xmampu sayang orang lain macam aku sayang dia...aku xpernah sayang mane-mane lelaki macam aku sayang die.. hanya die yang mampu buat aku gembira.. aku xpeduli bagaimana sikap dan kelakuannya yang penting aku sayang dia.. tapi kesudahanya takkan seperti yang dirancang, dan aku takkan tukar dia dengan orang lain, sebab aku tahu tak ada lelaki lain mampu bagi aku ape yang dia bagi pada aku.. tak ada yang mampu layan aku macam dia buat.. pada orang lain dia mungkin looser tp pd aku dia like guardian angel..

semua kenanggan untuk bekalan masa depan aku untuk meneruskan hidup aku in future.. aku tak mampu hidup dengan dia sehingga akhir hayat tapi aku akan hidup dengan kenanggan kami hingga mati..aku tak mahu orang lain gantikan tempat dia.. biar aku sendiri.hidup sendiri.. xkan ada lelaki lain selepas dia.. aku sangup hidup sendiri.. aku tak mampu sayang orang lain lagi selain dia..jadi biarlah aku sayang dia hingga aku mati..

Ya allah..bahagiakan lah dia.temukan dia dengan wanita yang sempurna untuk dirinya.berikan lah segala yang terbaik untuk dia dan keluarganya..terima kasih kerana kau pinjamkan dia kepada aku walau hanya sementara waktu..terima kasih kerana dia telah membahagiakan aku..
aku bersyukur dapat bersama dengan dia walau sekejap..

i love u so much b..let time decide for us.. thank you for love me, being with me n loyal to me.. i'm so sorry.. i just not meant to be with u.. someone much better from me will be with you.. i;ll always gonna pray for your happiness..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa