BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 22 April 2012

Pernah ke korang dengar orang bercinta tapi taknak berumahtangga?? xde sapa ingin hidup sorang diri kecuali memang telah ditakdirkan untuk sendiri... aku ingin punya keluarga sendiri, anak2 yang comel suami yang penyayang  cukup serba serbi kehidupan yang sederhana tapi bahagia.. cuma dalam keadaan sekarang tidak mengizinkan kehendakku  jadi kenyataan.. masih ada masalah yang belum lunas, ada perkara yang masih belum selesai.. aku harap  semua ini segera berlalu.. aku mahu bahagia seperti dahulu.. 

Ya  Allah.. perkenankan la doa ku... izinkan aku bahagia bersama dia, hidup bersam dia hingga ke akhir hayat ku.. izinkan aku menjadi sahabat,kekasih, isteri dan musuh kepada dia.. izinkan aku menjadi ibu kepada anak2nya.. kurniakan la kami kesihata dan rezeki .. kurniakan la kepada kami kegembiraan tunjukan la kepada kami jalan yang benar serta lurus.. bahagiakan kami serta keluarga kami.. berikan kami kasih sayang dan metunjuk Mu..


0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa