BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Selasa, 17 April 2012

will survive?? will not survive??

sudah lama tk update blog ni.. dh byk benda berlaku dah banyak yg berubah dab berlalu pergi yang pasti aku masih disini menanti untuk apa pn aku tk pasti.. yang pasti aku xkan meninggalkan mereka disekelilingku tp orang dieselilingku akan hilang 1 per 1...

WAWA.. dh pindah ke ipoh ikut suami dh bersalin pn.. aku skrg hdp sdr tiada lagi manusia yang aku bnci, tetapi.. seksa untuk aku hdp sdr dgn segala bnda harus dibayar.. selagi hdp asal bergerak semuanya tentang duit.. hmm..

HUBBY.. die masih die dan masih bersamaku sampai bila? hanya tuhan yang tau.semoga sampai aku mati dia tetap bersamaku.. dia makin jauh,aju kt kl die kt kg dia..jrg jmpe..sesekali aku sdr blk ke kg dia.. sunyi hdp bila dia jauh.. cuma dia yang aku ada cuma dia yang faham aku.. teman sahabat musuh kekasih suami all in 1 complete package ALLAH bg pd aku...

Rindu pada babah.. wish babah were here with me.. sesekali mimpi kan dia.. semoga Allah rahmati dia disana..adik syg babah.. rindu babah sgt2,,,

Kerja masih seperti biasa, alhamdullillah rezeki ada utk 2 thn ni.. walau tak sebanyak mana sekurang2nya ada.. kerja wat aku lupa masalah, bila sbk aku hanyut dgn kerja yg berlambak.. bila seorang aku teringat semua yg berlaku... sampai bila masalah aku akan terus jadi masalah.. bila semua ni akan selesai.. bila aku blh benar2 hdp mcm manusia normal yg lain... bosan dan stress memikirkan mslh yg xprnh hilang.

kan bagus kalau masa dapat diputar ke masa lampau tentu aku tk seperti sekarang. knpe perlu benci aku?apa salah aku? semoga korang semua faham aku pnya pilihan dan hidup aku sendri,, keluarlah dr pemikiran ortodoks kalian..semoga Allah mengampunkan dosa kamu semua..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa