BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Jumaat, 22 Jun 2012

bala..malang..sunyi..rindu..

kadang2 aku tak faham.. salah ke apaaku buat selama ni.. rutin hidup aku simple.. pagi pergi kerja, petang balik kerja, mandi makan dan tido.. esok nya benda yang sama aku ulang lagi.. takde 1 benda yang menarik pun dalam hidup aku..cuma yang ada dia sorang teman aku susah senang.. kehidupan buat aku erlu berkerja, sara diri sendiri, masa aku banyak di opis.. hari rehat pun ada masa aku perlu kerja.. kalau hjg mgu tu takde event baru la aku boleh rest. aku xda byk masa utk diri aku, aku tau aku abaikan dia bila aku kerja tapi aku bukanya lupa dia..aku tak pernah dan tak akan lupakan dia.. aku sayang sangat dia.. tuhan aje tau rindunya aku pada dia.. kalau dekat hari2 aku nak jumpa dia tapi kami jauh.. jarang dapat jumpa..apa aku boleh buat.. aku bukan orang kaya.. aku bukan superwoman.. aku tau penat aku tau letih aku tau sakit.. aku kerja sampi lewat petang untuk cukupkan keperluan aku.. bukan aku suak2 pergi mengatal bukan aku jual diri.. aku cuma hadap kerja aku.. salah ke aku?aku xperlu org lain faham aku.. aku hanya perlu dia faham aku.. tapi.. dia tk mampu nak faham aku.. mungkin dia cuma cuba untuk faham untuk elak kami dari bergadoh.. tuhan saja tahu kalau boleh aku nak rest,balik awal, lepak.. kalau boleh aku nk peluk dia..nak mengadu penat dan letih aku.. tp dia xde dia jauh dari aku.. hmmm.. ape lagi aku boleh buat.. aku redha ape yang berlaku.. aku terima apa saja dia kata padaku.. lebih baik aku diam.. aku cuba spent time dgn dia tapi dia busy dgn hdp dia.. dia ada kuarga ada minat ada hdp sdr.. die bukan mcm aku xda sesape..hmm.. kami dah macam tk sehaluan lagi.. dah mcm ada 2 hidup yang berbeza..die bosan dgn aku.. maybe akan sampai masa dia akan lepaskan aku bila sampai 1 tahap dia dah tak perlukan aku.. xmustahil.. aku terima apa saja dia decide.. aku syg dia.. aku nk dia happy dgn hidup dia.. dan xda guna dia trs dgn aku klu aku dh xmampu buat dia happy.. love story will be end.. the journey will be end..hmmm.. whatever it is.. i always pray for his happiness... with or without me.. i love u hubby.. bye~~

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa