BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 24 Jun 2012

untuk tatapan...

4 Tahun bersama.. susah senang same2 harung.. dari senang hingga susah... dari susah ke pada selesa..selama 4 tahun aku tetap dan terus bersama dia.. bukan mudah untuk aku bertahan selama ini... semua aku telan kerana 1 sahaja,, kerana aku sayang dan aku perlukan dia..kerana aku harap dia akan terus hidup dengan aku hingga hari akhir hidup kami.. Tapi setiap kali dia menyakitkan aku perlu ke aku diam, perlu kah bergadoh.. atau perlu ke aku pejam mata angap seperti tiada apa berlaku..anggap saja seperti angin lalu..pujuk hati sendiri dan teruskan kehidupan..Janji aku pada diri sendiri aku akan tetap bersama dia dalam susah atau senangg,sakit atau sihat,baik atau buruk aku akan terus bersama dia selagi dia mahu aku ada dalam hidup dia.. setiap kali dia ketepikan aku perlu ke aku pertahankan diri untuk dapatkan semula dia.. bila dia ada kawan baru yang dikatakan baik.. dia lupa aku, bila orang berbudi pada dia maka dia sangup berbalah dengan aku demi kawan2nya.. hingga bila diberi kata 2 pun dia xpeduli.. bila dia ada hubungan dengan betine lain aku dijadikan tempat lepaskan marah,maki hamun.. aku diketepikan dan diabaikan lagi untuk kesekian kalinya..dan kini hanya kerana benda hiburan sekali lagi aku dicampak..mungkin aku salah menganggu hiburan dia.. mungkin betul salah aku.. tetapi perlu ke setiap kali die ketepikan aku setiap kali itu jugak aku perlu ketuk dan buktikan pada dia yang semua yg dibuat silap.. dan perlu ke setiap kali bila dia sedar perbuatan dia silap aku perlu depakan tangan untuk terima dia semula... aku sayang dia.. aku busy bukan sebab melayan jantan bukan sebab mengusung jantan aku sibuk kerana kerja sebab aku perlu kerja tu.. dari hasil titik peluh aku tu la aku guna untuk hidup untuk semua keperluan aku.. aku bukan ada sesiapa..aku xada keluarga mcm org lain.. aku sorang.. aku xada tempat bergantung selain diri sendiri.. kadang2 aku terpikir kenapa dulu tahun pertama dan kedua bersama dia tak pernah berubah.. kenapa sekarang makin lama kami makin jauh.. kenapa atau apa salah aku, silap aku ke semua ni jadi.. salah ke aku kerja.. kenapa bila aku free dia sibukan diri kenapa bila aku bertanya aku dimarah.. aku cuma bertanya, aku xde ape yang aku xpuas ht.. aku syukur ape yang ada.. kalau betul dah bosan dengan aku terus terang.. aku xpernah halang dia cari hidup dia sendiri,, dia bebas tentuka hidup dia. dia bebas pilih siapa saja yang boleh buat dia happy.. as long it can makes him happy i dont mind if i lost him.. aku nak dia happy dengan hidup dia diri dia.. kalau ada orang lain mampu bagi dia semua tu aku tak kisah mengalah.. aku boleh pegi bila2 masa.. dia cuma perlu bagitahu yang dia dah jumpa orang lain yang boleh buat dia happy... then i'll be gone forever.. xpe la asal dia happy.. aku nak orang yang aku sayang happy je.. bila dieorg happy aku pun tumpang happy sama..hidup aku bukan tentang aku tapi tentang orang sekeliling aku terutama dia.. aku sanggup dia tinggalkan aku kalau itu wat dia bahagia.. aku sayang dia.. tapi aku xtau sampai bila dia akan sayang aku.. aku tak tahu kenpa kami hampir hancur.. tapi tak apalah... aku beralah.. yang penting dia happy dengan hidup dia..akuxkan kemana. aku sentiasa ada bila diperlukan.. andaikata walau kami berpisah nanti aku tetap sayang dia..sampai bila2.. itu janji aku.. "JANJI HARUS DIPENUHI" itu kata babahku.. dan aku akan pegang pada janji..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa