BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 22 Julai 2012

ramadhan kembali lagi..

Ramadhan kembali lg..2012.. bermakne dh 4 thn aku berpuasa dgn manusia bernama izwan, sudah 8 thn aku tidak berpuasa dgn babah dan 3 tahun tanpa bonda.. raya 4 thn kebelakang ni sama mcm tk raya.. rindu semua kenangan dengan babah n bonda, rindu suasana raya berkeluarga...rindu bkumpul dengan sedara mara..tapi aku dh xada semua tu. yg ada hanya aku sorg saje. yang lain lenyap bwk hdp msg2... aku trskan hdp dgn hubby.. dia saja yg temankan aku..tapi raya aku tetap sorg, aku beraya bagai tak beraya..sama saja.. orang tempah baju raya aku tempah juga, aku shopping baju raya tp semua tu xde makne pn.. rya aku pakai baju tu sekejap lepas tu g ziarah pusara babah balik singah rumah mak makan dan beraya lepas tu aku berkurung dalam rumah sorg diri.. tu la rutin aku 3 thn lps dan akan terjadi tahun ini.. bila ada kwn2 call kate nak dtg rmh baru aku siap2kan ape yg ptt untuk mereka..dh xde makne raya.. raya xraya aku sorg juga.. puase pn sama sahur n buka aku sorg2 dh xde sape lg nk teman aku mkn.. xlalu nk mkn.. aku mkn ape ada n lebih kurang saja..hari2 sahur n buka sorg kecuali kalau hubby ada kt kl baru la aku buka berteman or kalau ada kwn2 nak buka ramai2 baru la ada teman.. sedeh gile hdp aku rasanyew.. cm xde mkne dh.. ape boleh aku buat.. Allah lebih sygkan Babah.. adik rindu babah..rindu bonda.. till we meet again oke.. love u so much..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa