BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Selasa, 24 November 2009

friendship are forever..


Bitches
MySpace Graphics





Aku gelak sorang hari ni mengenangkn kwn2 aku i means my ex classmate dlu..hbs dip terus keje..ada gak yg kumpul duit nk smbg deg..termsk la aku.diaorg ada yg nk kawin pun..alhamdullillah semoga bahagia..
Blk pd asal ina da keje 1 tmpt dgn aril..katenye aril da taubat..tapi pangai aril cm taubuat..makin hari makin gatal..playerv la katekan..haha..pada aku biase..aril kn encem n macho..kdg2 taucu +hancur..kikiki..sorry bro..
mase kt kolej dlu hari ina,iqa,aril,mahfus farah n farha n soleh breakfast same,lunch same..makin hamun,gurau,kutuk ngutuk,tunjal2 adat kami..tapi skrg sume da bwk diri..tapi aku iqa ina n aril still contact..maki2 ni da jadi rutin harian..
MAYBE THEY NOT A PERFECT FRIENDS..BUT THEY STILL CAN BE A GREAT FRIENDS,COZ FRIENDSHIP LAST 4 EVER..INSYAALLAH..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa