BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Sabtu, 28 November 2009

kenangan semalam..

semalam semua umat islam dunia sambut aidiladha..ibadah korban..aku pun buat juga persedian ala kadar saje..yang lebih meraikan orang yang mejalankan ibadah haji itu sendiri,kite ni just tmpg meraikan.. Tapi qurban kn ada byk maksud..bergantung pada individu masing2..dan aku teringat aku korbankan seseorang untuk keluarga aku..untuk bonda yang paling aku sayang.. aku tingalkan shahril redzuan untuk pastikan aku boleh jaga bonda bile bonda uzur 1hari nanti.aku sayang shahril(dulu)tapi dia tak boleh terima kalau 1 hari nanti bonda harus tinggal dengan kami andai bonda uzur.aku tak boleh terime alasanyer kerana dia pernah tengok sebab mertua ibu bapa dia bercerai dulu.Dia mungkin angap semua mertua tu same,tapi pada aku tak.. KEPUTUSAN AKU..BONDA SEGALANYER..Aku tinggalkan dia..macam2 helah dia buat untuk dapatkan aku balik,termasuk cara kotor.tapi allah tu sayangkan aku.aku selamat..aku dah pun buang dia,aku dah lupekan dia..cume sesekali aku akui aku ada teringat kebaikan dia pada aku..aku dah bahagia sekrang.aku harap pilihan aku kali ni tepat..aku tak mau rase sakit lagi..sakit sungguh nak lupekan dan buang orang yang kite sayang..seksa sangat2..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa