BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Isnin, 23 November 2009

masalah yang selalu ada..

hidup ni ada mase happy ada mase sedih..masalah dtg dan pegi..hidup tetap harus diteruskn..aku buntu..ape patot aku buat..terime bermakna aku harus terime semua risk yg ada n ia akan terus kekal sepanjang hidup aku..kalau aku tolak..aku akn hilang semua yg cantik dibumi ciptaan allah ni..aku tk dpt tatap wajah dia lagi..aku btl2 tertekan.aku nk sgt jadi mcm org lain tk bermasalah.aku ni ada je masalah..kadang2 aku rase nk tingalkn semua ni dan pegi jauh.lebih baik sorg dr membebankn org.Org lain tk rasa ape aku tangung,org lain cume mampu bg pandangan mereka.hidup aku dah tk tentu arah..tah mane 1 aku nk kejar..aku nk smbg degree,nk capai ape aku nak,nk kejar ape yg aku impi.tapi mcm semua tu tk mungkin tercapai..ya allah..nape berat sgt ujian yang datang..permudahkan la semua urusan ku ya allah..kasihani aku..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa