BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 18 Julai 2010

aku nak lepas

Aku da xtaw nk kate ape lg..aku da xlarat nk btekak n bgadoh,ape yg aku buat semua nmpk slah pade semua org,selama ni ape yg aku tak cube buat utk jaga hati semua orang.tah la..aku kusut sgt..aku rasa baik aku hdp sorg dr terus cmni.aku nak bebas semula,aku letih..letih sangat.aku da tak mampu lagi terus pendam semua yg org xsuke,aku da tak karat terus dipersalahkan.aku ade hidup aku sdr.aku berhak wat keputusan aku sendiri n aku taw ape yg aku buat.aku taw baik buruk tipa tindakan yang aku ambil.setiap perkara yang aku buat pasti ade sbb yang tersendiri.tp,kenape korang sume tak nampak ape yg aku buat.nape korang just nampak silap dan kelemahan aku saja.
Sampai bile aku naktrs begini..aku nk hidup aman,tenang,aku sanggup tkde duit asalkn hati aku senang,jiwa aku damai..itu lebih baik dr ade semua kemewahan tp hati tak senang.aku nk hidup aku bebas dr masalah,aku nak hidup tanpa tekanan.aku penat nak jaga hti semua orang sedangkan hati aku siapa nk jaga.aku tersekat,tersepit,terkongkong.
aku harap sangat korang sema faham ape yang aku rasa,ak tak minta duit korang,aku tak minta harta benda korang,yang aku nak hanyalah hiduo yang bebas,tenang,damai dan aman.aku cukup semua yang ada.aku da tk pelukan ape2 lagi..aku perlukan diri aku saja..diri aku..hanya diri aku..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa