BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Sabtu, 3 Julai 2010

aku,dia dan...

hurm..aku baru selesai bace blog tulisan iwan dlm blog aku sdr..aku sedar manusia selalu khilaf.manusia tak sempurna.sentiase ade keburukan yg dilakukan..dan setiap keburukan diiringi tangisan dan mohon kemaafan akhirnye..smpi bile?entah la.selagi manusia masih bernafs dibumi allah..selagi itu mereka khilaf.dan buat mereka yang berjaya membaiki kekhilafan mereka..sesungguhnye mereka sememangnye hebat.hidup manusia takkn kekal.dan kerana itu kite harus sentiase membaiki kesilapan kite.setiap hari adalah hari baru,peluang baru.setiap hari adalah hari untuk kite mengubah dan membaiki diri sendiri disamping beribadah kepada allah.aku sedar aku bukan sesiape tanpa DIA.dan aku juga sunyi tanpa iwan.tpi ade masenye aku kalah dgn keadaan yang datang dan membuat aku tidak kisah ape pin yang terjadi.aku bukan manusia agung yang mampu terus dan terus bertahan.aku akui aku juga gagal mengawal perasaan.dan akhirnye aku cume mahu peluang dan aku cume mahu kepercayaan semua org.aku mahu tenang,aku mahu ikhlas dalam semua perkara.aku mahu hidyp yang indah walau tidak berduit.percayalah padaku..takkan sesekali aku menhancurkan kepercayaan kamu semua..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa