BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Khamis, 1 Julai 2010

kesilapan

setiap manusia di dunia ini tidak terlepas dari melakukan kesilapan..
kadang kala insan yang bergelar manusia alpa dengan apa yg dimiliki olehnya...
aku tidak terlepas dari melakukan kesilpan tersebut..
ini kerana aku manusia biasa... nabi adam r.a n isterinya siti hawa pun melakukan kesilapan dengan memakan buah khuldi... inikan aku manusia biasa yang tidak setaraf dengan nabi-nabi yang membimbing umat islam setelah beribu ribu tahun islam bertapak di muka dunia yang fana' ni..aku hampir kehilangan insan yg aku sayang.. aku hampir hilang orang yang betul2 faham aku.. sesungguhnya manusia mmg tidak tahu menghargai sesuatu yang berada dgn mereka.. aku tergolong dalam golongan ini.. milia syauqiena, seseorang yg sangat istimewa dalm hidup aku.. seseorang yang memberi aku nafas baru dalm kehidupan aku..seseorang yang membawa aku melihat dunia sebenar... maafkan daku jika selama kita berhubungan aku bnyk mnyakitkn hati kamu... tidak terlintas dihatiku utk membuat dirinya begini.. dia lah wanita yg aku sayang sepenuh hati selain keluargaku.. terima kasih kerana dapat menerima diriku yang tidak sempurna dan serba kekurngan ini.. b harap hubungan kita akan berkekalan sehingga nafas b yang terakhir.. apa pun terjadi pada hubungan kita, b terap sayngkan ayang.. i love u so much...
-eone-

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa