BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Rabu, 16 Mac 2011

eh2!!! dh 2 tahun...

ALHAMDULILLAH...SYUKUR PADA ALLAH...kejap je dh 2 tahun...xsangka...pejam celik pejam celik da 2 tahun aku n hubby..walau pelbagai benda dah jadi...mcm2 situasi kami lalui..kami ttp bersama sampai ke hari ni...THANKS TO ALLAH..

Tak sangka sgt..aku xprnh sgka relations kami akn serius sampai tahap begini...tp aku syukur yg teramat sgt..aku bangga ada hubby like him..wlu dia kepala batu,baran,gile,sewel n ada masanya bengong plus sewel..1benda aku x argue pasal dia..dia tetap seorang bertangungjawab..dia xprnh sia2 aku,xprnh amek kesempatan atas hdp aku..

Ape pon dia ttp yang terbaik pada aku..walau aku akui dia selalu cari pasal dgn aku..wlu kami sedang melalui saat genting dlm hubungan kami..tp kami xpernah mengalah n kami xkn mengalah..kami ttp akan cuba pertahankan hubungan kami...semoga kami berjaya mengharungi saat getir ni..xda org ke 3 dlm hubungan ni..yg ada cuma dia,aku dan kuarga kami..disamping rakan2 yang banyak membantu..bkn kwn2 hantu or kacang hantu..tp kwn2 yg sudi membantu..tq u all..jasa baik korg amat dihargai..jasamu dikenang...

To hubby...luv u very much..hsppy 2nd anniversy..hope u will always love me..n...i want u to know..that u means a lot to me..no one can replace u in myheart..you are myheart, mysoul mylife.. without u..i felt empty..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa