BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Selasa, 1 Mac 2011

myvi doew!!

Seperti yg aku n kawan2 rapat kami tau..hubby aku sgt fedup dgn kete wira dia..n as a result..dia makin hangin n aku pon bjangkit sama hanginnyew..dan akhirnye...kemelut tu berakhir..dia dpt myvi....papa n mama dia tukarkan wira tu lebih kurang bday present la..so semlm aku bru dpt rasmikn myvi dia..hahaha..blck... bjd**** hehehe..rahasia gitu...
selain aku amar pon turut menumpang majlis rasmi..hahaha...kami outing n nonton movie semlm..syiok gak r movie i am no 4..tgk kt bkt tinggi..hehee..kami nonton movie..then aku g cri chesee cake tp xde..tp jumpa sushi..sodap!! yummm..yumm...tp..hamsuam berdua ni xprnh mkn n sorg lg xleh mkn..(perot org kg la katakan...) ngeeee!!!!!!
beli suhsi then g park area..diaorg bdua smoking aku duk dlm kete main lappy..sementara nunggu hamsuam berdua ni settle aktiviti wajib mereka...lama gak doe aku tunngu siap aku main game dlm kete..hahhaa...da la masa nk amek amar td kami smpi hbs kreadit..uitm s.alam tu bapak beso!sesat gajah!hubby aku lak pangai cm lahanat pondan.nmpk betine je cm nk terpancut!!! ape yg terpancut?? haaaaaaa....korg pk ape ha... terpancut nyawa dia la doe..bkn terpancut lain..jgn... jgn monyet... bahaya.... hahahaa....
Lepas hamsuam berdua ni settle nyedot asap pembunuh..kami gerak g s.alam balik...nk g barra..lepak kt sana...hubby aku ni binggong..gila gps..jln yg dia pg tu dia blh xingt..kami yg g ni pon ingt...gli doe...gps la sgt...tp aku n amar just layankn gile die...sesekali amar menganjing gak hubby aku..dan aku lak?? aku tukang gelak n tukang tmbh kutuk..heheh..sorry hubby no string attached..hahhaa..
so sampai barra kami mengorder makanan..amar mkn meegi grg..aku mkn roti boom..tp sebelum tu..aku bukak kelas sushi utk amar n hamsuam bucuk aku yg sorg ni...aku beli pieces je..tp amar main aci lok..dia amek sikit je..aku yg kne mkn byk..hubby amek mne yg dia blh mkn je..mmg dua2 perot kg..ssh tol..
hubby aku xnk mkn..sibok dgn sisha dia..bosan tol..asap kepol2..mkn sampai kami pon bedal...hubby aku terliur tgk kami mkn..akhirnye dia pon order char kueh toew..hahaha..padan muke..kecur tgk kami makan...sementara tu seorg lg kwn amar n hubby smpi..namanya TELAH..ape makne tersirat dr namanya hanya mereka yg tahu..hehe..aku xtau n xtau..lalallaa~~~
so mkn2 borak2..tp aku agak kelu sikit sbb aku penink pala..ubt tinggal..tp aku still try layankn diaorg...ape de hal bkn hr2 jmpe ye tk..sesekali...so kami bikin kecoh r..diaorg ni berebut shisha..amar n hubby gile sedut shisha..santak bergilir2..
kami lepak tk lama sbb amar nk blk rmh kt klang..so amar pon chow selepas berjaya merebut rokok hubby aku..hahaha...dia kasi rm5 kt hubby,gile tol dak amar tu..hahaa..lepas diaorg g aku tgl la bdua dgn hubby..dia still with his shisha..aku bosan...aku ajak dia chow...so kami pon gerak..
tp aku xde topup so aku n hubby cri topup kt dpn barra..jmpe 1 kedai.beli la topup..tp bila dh isi dak tu ckp hubby aku lom byr.aku tnya r dh byr lom..hubby aku ckp dh..aku mmg xnmpk..so aku ckp r xnmpk..dak tu pon ckp xde..hmm..hubby aku dh berangin da..ade lak minah sebelah tu ckp hubby aku mkn semut..ape lg..hubby aku naik hntu n sebelum hntu dia naek aku byr je n ajak blah...lepas tu hubby aku pon bebl n mrh..tp aku suh dia diam..kami kt public.kang org ingt ape lak..tp korg tau je r hubby aku..mmg tgh pns..so dia mngamok r pe lg..aku diam kn je..mls nk layan...
smpi kt kete dia bebl lg..aku diam je..da puas bebl dia diam..tp dia still tk puas ht n mrh2...again...hmmm...aku diam je r..mls nk lawan..then kami gerak g uptown...sampai sane mood dia da ok blk...nsb baik..kami pusing2 smpi skt kaki...tup2 aku tjmpe sekoq betine gariq..hmmm..aku trs chow..aku xnk jmpe betine tu lg..hubby aku pelik n as usual aku kne r xplaine kt dia ape sbnrye yg jadi..n aku cite semua...xde 1 pon tgl..
kul 12 aku smpi rmh..aku masok je rmh hubby gerak bk melaka...otw blk melaka dia call aku..tp aku dh layu..huhu..ngatok doew..kul 2 hubby smpi melak..tp masa tu aku dh pelok bntl busuk aku..hehhe..penat gilew..tp happy dpt kua dgn hubby..maybe kami struggle utk make sure our relation berjaya..tp kami ttp mencuba...kami xprnh berhenti mencuba...kami akan pastikan kami berjaya..insyaallah...amin..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa