BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 16 Januari 2011

perginya RATU HATIKU...

12/01/2011.. 7.34 pm
perginye bonda ku yg paling aku sayang...dunia macam runtuh dan menimpa aku..yg aku nmpk semua hitam..aku rasa kosong.sunyi.cm hdp xda makne..
aku sedar aku cuma ank pungut.tp dia besarkan aku.dia yang didik aku.walaupun kami dah tak bersama hampir 3 tahun.walau dia xsuka aku,walau dia benci aku..dia ttp bonda aku.kesayangan aku.hidup aku.ibarat nyawa aku hampir putus..
sedihnye aku allah saja yg tau..aku xnk sape2.aku just nk be alone.aku just nk bonda..tp diakn dh tk ada..aku dah xde sape2..aku yatim piatu..
aku kuatkn ht blk ziarah bonda.kali akhir.aku xsgp tgl lame di sp.aku balik mlm tu ptg lepas bonda selamat DISIMPAN.
3hr aku kurung diri..3hr aku xnk sesape.3hr aku xnk org amik tahu pasal aku.3hr aku xpedulik org lain.aku xpedulik mereka simpati,mereka sedeh atau ape saja.aku xperlukn ape2..aku cume mahu sendiri...
tp aku sedar aku xboleh trs sendiri.aku masih ade byk lg tugas yang belum selesai..
BONDA..i love u so much..nothing can replace u in myheart..1day..i shall meet u again..n we shall be together again..just wait for me...

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa