BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Sabtu, 29 Januari 2011

petanda kah???

Hari ini..malam ni..buat pertama kalinye setelah 2tahun berlalu...dia kate pada ku dia suka tgk muke seorg budak perempuan diuitm.budak baru.wajah budak tu berseri katanya..lembut..maybe keturunan raja juga..hatinya senang n tenang tgk muke perempuan tu..apakh maknenye..

Mungkin..satu petunjuk yg masa aku dgn dia akan berakhir,mungkin satu amaran agar aku lebih peka pd hubungan kami..atau mungkin perempuan tu dah ditakdirkn untuk mengantikan tempat aku suatu hati nanti..sape yg tau kn..tk mustahil semua tu berlaku..

Andai kate mmg tu dh mmg ditakdirkn terjadi..andai tempat aku akn diambil alikh suatu hari aku redha..aku hanya mau yg terbaik utk dia.aku mahu dia happy..dan aku hanya akan happy kalau dia happy..kebahagian dia adalah segalanya untuk aku..walaupun itu bermakna aku terpaksa korbankan perasaan aku sendiri..bukan masalah besar bg aku..maybe sakit utk dihadapi..tp aku pasti..lama kelamaan sakitnya pasti hilang..kegembiraan org yg kita sayang lebih penting dari kebahagian diri sendiri..

Dia pun dah cukup byk berkorban untuk aku..andai suatu hari dia jumpa perempuan yang lebih baik yang mampu buat dirasa bahagia apa salahnya aku undur diri..asal dia bahagia..aku nak tgk dia bahagia,berjaya.aku xmungkin jadi penghalang kehidupan dia.

Aku cemburu?sbb cemburu aku tulis begini?maybe btl..sbb aku syg sgt dia.aku cuma ade dia.aku da xde sape2 lg..tp itu bukan alasan untuk aku undur diri andai benar dia jumpa perempuan lain yang mampu buat dia happy..

LOVE U N MISS U MUCH..I WILL DO ANYTHING TO MAKE U HAPPY..

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa