BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Ahad, 30 Januari 2011

ada jantaN haram jadah!! by -eone-

once upon a time, aku on fb bini aku...
tiba2, ding dong...
bunyi org hantar chatting kat fb bini aku yg aku tgh on9...
dia pon tulis "ellow"
aku pon jwb "ellow"
the best part dia siap ckp bini aku cantik.... hahahahahahahaha
aku blh sabar lagi tu... aku naikkan bini aku... kasi ego tinggi sket...
n selepas itu, sampai satu tahap, di world war 3 bakal tercetus
dia punye statement "saya minat kat awak"
dia xtau bukan bini aku yg on9, tp aku yg on9...
panas gak hati... tp xpe... aku layan kn dlu... hahahahahahaha
setan aku blm smpai lagi... smpai satu tahap dia suruh aku add ym dia...
hahahahahaha... setan aku sudah mari... aku pon berbunyi sprti ini..
"knpe aku perlu add jantan haram mcm ko??"
dia pon menjawab, :knpe u panggil i jantan haram??"
aku pon membalas, "sbb ko ni jantan yg gatal nk mampos.. org mampos pon xgatal mcm ko"
lepas dia diam... aku menambah "perencah masakan" sehingga mnjadi secukup rasa...
wakakakakakaka
aku tulis, "n lagi satu, mak bapak ko xajar bg salam ke bila nk tgur org?? nama je islam! bodo btol!"
hahahahahahahaha

p/s= moral of the story, pls don try this at home.. or u will get sick.. hahahahahaha... org datg dgn cara baik, aku layan cara baik... org datang cara ci***, aku pon blh layan cara ci***! beware!

by,
-eone-

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa