BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog welcome!its myblog

his birthday

his birthday
getting older

BDAY BOYZ

BDAY BOYZ

Jumaat, 21 Januari 2011

Si tomboy YG NAKAL!!

Aku xleh tido..jam dah pukul 3.45am..ape nk jadi r aku nie..haish~~~
tetibe aku teringan zaman mude2 aku dulu..hakhakhak..(cm r skrg da tua bangka)...zaman jahat,nakal,degil,zaman jantanbetine..zaman gang panjat pokok rambutan..panjat pokok mangis..main dalam longkang..lumbe sape terror panjat pokok..semua tu kelakar n sgt la seronok..
mangsa lastik aku yg suka jaja cite pasal aku..yang suke canang betapa jahatnyew aku n gang aku..sudahnyew..pungung makcik jadi habuan saya..hahaha..aku lastik baekkkkkkkkkk punyew!!!
sharp shooter!! dah lastik je..aku lari bile dgr makcik tu menjerit..lintang pukang lari cm nmpk hanjing...hahaha...mcm r makcik tu blh kejar kami dgn body die yg ala2...kuman tu..wawawa~~
sian makcik tu..tp nk wat cmne..sape suh makcik jaga tepi kain saya...ank2 makcik sume terbaek sgt kn...hehehe..
bila dia xdpt kejar aku..dia tukar laluan g rumah aku..sasaranyew puan syamirah..hahhaa...ape lg berdesing telinge bonda dgr makcik tu ngadu...dan ape lagi..rotan dicapai laju..dan aku pon dicari seluruh kampung..maka ramai la gang2 aku akn nyampaikn berita dan aku pon cabottt!!! berdesup hilang..heheh..tp sebijak mne pon aku bijak lg bonda ku..dia dpt gak detect mne aku lari..die pon membebel n mengamok...bdesing telinge aku..tgnnye pon laju mengangkat rotan nk membedal aku..tp...apekan daya..MIERAH!!!! JGN PANDAI2 NAK ROTAN ANAK SAYA!!
PERGHH!!! SELAMAT AKU..hahaha...aku nk gelak tp aku tahan..kontrol babe..OH MYHERO..MYBABAH~~~~ ngeeeee~~~ heroku dtg selamatkn aku..sorry bonda..wrong time!! sudahnye bonda yg kne marah..hahahaa....
babah pon bwk aku naek mtr..g lepak warung..ape yg patot..hahhaa..sambil menyumbat sambil tu babah ckp..adik pempuan..nnt da besa kena jd bini org..jgn cmni trs..aku gelak..aku yg umur 10 thn dickp begitu..heheh..lambat lg jwb ku..
makcik yg aku lastik tu cukup dendam dgn aku..ade je kisah aku die canang kt org kg padahal aku xde kaco die..sampai aku dah masok 15 thn pon die ngumpat aku lg..walhal aku da xmen parit dah x jahat cm dlu..dan start umur 15 tu jugak aku dh tukar watak..xde r brutal cm dlu..sbb babah ckp ..adik dah besar..kne jd pempuan..rmbt biar pnjg..da mase adik belajar sume hal pempuan..n bermula tu aku jrg kua smpi aku xkuar rmh langsung..rmbt yg kuntut pon makin panjang..aku pon jd ank yg duk rmh jew..hahaha..belajo masak..tp dlm ht..aku ttp ade sedikit sikap kasar yg aku sembunyikn..org lain xtau..hnye aku yg taw..sbb tu aku belajar tekwondo dlu..wlu pun kne mrh.wlu pon kne sorok beskal..aku ttp pg jugak..sampai la aku dapatblack belt..perghh!! xsangka aku dpt blackbelt..6 pingt dari pertandingan tekwondo..5 gold medal 1 bronze medal..yg bronze tu dr pertandingan aku yg pertama..cayalah!!!
Hri ni..walaupon mereka dh tkde tp aku ttp ingt pesanan mereka..aku ttp akn cube jd yg terbaik..aku akn pastikan aku dpt yg terbaik..aku xkn sia2 kan peluang yg ada..aku syg mereka..
I LOVE U BOTH~~

0 ulasan:

US

US

ikatan jiwa

ikatan jiwa